ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Η Γ’ τάξη, σήμερα 17 Απριλίου επισκέφτηκε το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και Παιδείας, καθώς και το Λαογραφικό Μουσείο στη Ζόγκα Ελληνικού.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Την Τρίτη 16 Απριλίου οι μαθητές της Β’ τάξης επισκέφθηκαν το Μουσείο μελιού ” Άξιον εστί “ . Το Μουσείο έχει στόχο την διάδραση, τη δημιουργία σχέσης με την μέλισσα καθώς και την διάδοση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, αφού η μέλισσα είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με αυτή. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στην έκθεση με αντικείμενα που αφορούν την μελισσοκομία από τα παλαιότερα χρόνια μέχρι και σήμερα, όπως παλιές κυψέλες και εργαλεία περασμένων χρόνων, εγχειρίδια μελισσοκομίας κ.α .Ενημερώθηκαν για τη ζωή της μέλισσας, για τα προϊόντα της αλλά και έμαθαν πληροφορίες για την «Άξιον Εστί» μέσα από σχετικά video σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο. Τέλος , κατασκεύασαν τη δική τους λαμπάδα από φυσικό κερί μέλισσας.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα μαθήματα κολύμβησης για τα παιδιά της Γ1 τάξης, που έλαβαν χώρα στο δημοτικό κολυμβητήριο της πόλης, στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής .
Τα παιδιά κατέκτησαν με επιτυχία την κολυμβητική επάρκεια , στοχεύοντας στην αποφυγή του πνιγμού, εξοικειώθηκαν με το υδάτινο στοιχείο, απέκτησαν βιωματική γνώση βασικών κανόνων ασφάλειας και υγιεινής και ανέπτυξαν τη συνεργασία και την κοινωνικότητα .
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟ ΚΑΤΑΔΡΟΜΙΚΟ «ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΒΕΡΩΦ»
Πριν λίγες ημέρες οι μαθητές της Έκτης τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το ιστορικό θωρακισμένο καταδρομικό «Γεώργιος Αβέρωφ» στη Μαρίνα Φλοίσβου στο Φάληρο. Το «Θωρηκτό Αβέρωφ», όπως είναι γνωστό, ένα πλοίο θρύλος που συνέδεσε άρρηκτα το όνομά του με τη διαμόρφωση ιστορικών γεγονότων εθνικής εμβέλειας, σήμερα είναι ένα πλωτό μουσείο και θυμίζει σε όλους την ένδοξη ιστορία του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ “ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ,ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΙΩΘΩ,ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ”.
Τα παιδιά της Β’ τάξης στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων υλοποίησαν το πρόγραμμα “Ξέρω ποιος είμαι,ξέρω τι νιώθω,είμαι εγω”. Οι μικροί μαθητές μέσα από παραμύθια,κατασκευές,ζωγραφική και άλλες βιωματικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να επεξεργαστούν θέματα που αφορούν τον εαυτό τους αλλά και τη σχέση τους με τους άλλους. Το πρόγραμμα είχε στόχο την βιωματική προσέγγιση προσωπικών και κοινωνικων δεξιοτήτων όπως αυτοεκτίμηση,αποδοχή -έκφραση-διαχείριση των συναισθημάτων και αποδοχή της διαφορετικότητας. Έγινε προσπάθεια να αναδειχθεί η μοναδικότητα του καθενός μέσα από την αποδοχή της διαφορετικότητας .Έγινε προσπάθεια να κατανοήσουν τα παιδιά τη σημασία της αναγνώρισης και της έκφρασης των συναισθημάτων ,δίνοντας έμφαση στα “δύσκολα “συναισθήματα και στους τρόπους διαχείρισης. Τέλος τα παιδιά αναζήτησαν στον εαυτό τους και στους άλλους δυνατά στοιχεία σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της θετικής εικόνας του εαυτού και μοιράστηκαν τις ικανότητες τους με τους συμμαθητές τους,ώστε να ενισχυθεί η συνεργασία μεταξύ τους.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Εγγραφείς για την Α τάξη – Σχολικό έτος 2024-2025
” Ο μικρός Πρίγκιπας”
Εθελοντική προσφορά των μαθητών/τριών του σχολείου μας
Ενόψει των Χριστουγέννων οι μαθητές/τριες του σχολείου μας προέβηκαν σε δύο πράξεις
αγάπης στους συνανθρώπους μας.
– Προσφορά Τροφίμων: Σε μια εποχή που ένας σημαντικός αριθμός συμπολιτών μας ζουν κάτω από δύσκολες συνθήκες, το σχολείο μας μέσα από μια δράση φροντίδας και θέλοντας να ενισχύσει το κοινωνικό έργο φορέων του τόπου μας, συγκέντρωσε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης τα οποία προσέφεραν οι μαθητές/τριες του σχολείου μας και παραδόθηκαν στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου μας.
– Χριστουγεννιάτικη Σοκολατένια προσφορά: Το σχολείο μας σε συνεργασία με το 1ο Σύστημα Προσκόπων Άργους συγκέντρωσε σοκολάτες για τα παιδιά που δεν θα τα επισκεφτεί φέτος ο Άγιος Βασίλης. Οι μαθητές/τριες του σχολείου προσέφεραν μεγάλο αριθμό σοκολατένιων λιχουδιών οι οποίες παραδόθηκαν σε εκπροσώπους των προσκόπων και μοιράστηκαν στη συνέχεια μέσω του Ερυθρού Σταυρού και της Εκκλησίας.